Загальні

ВПЗУ продовжить боротьбу за гідні умови й оплату праці ВАЖЛИВО!

Після пікетування представниками Вільної профспілки залізничників України 19 березня ц. р. адмінбудівлі ПАТ «Укрзалізниця» й переговорів із керівництвом підприємства, що відбулися потому, члени правління ПАТ пообіцяли дослухатися до вимог протестувальників і уже з 1 квітня на 10 відсотків підвищити зарплату виробничникам, а зарплату керівників усіх рівнів   «заморозити».

Активісти ВПЗУ, які брали участь у переговорах, не вельми радо сприйняли це повідомлення й зауважили, що залишають за собою право на нові акції протесту, а також вручили листа, адресованого главі ПАТ «Укрзалізниця» Євгену Кравцову, зі своїми вимогами. А вони у ВПЗУ майже незмінні упродовж тривалого часу і найголовніша з них – підвищення заробітної плати виробничникам і, якщо не усунення, то хоча б суттєве зменшення, диспропорції між зарплатами керівників і робітників, бо зараз вона дійшла до непристойних величин і становить сотні процентів.

«На жаль, протокол переговорів, як це мало б відбуватися, адміністрація так і не підготувала, а отже він не був підписаний усіма учасниками, тому керівництво, схоже, не вважало за потрібне дотримуватися взятих на себе зобовיּязань, - говорить голова ВПЗУ Володимир Козельський. – Впевнилися ми у цьому, отримавши, з дозволу сказати, офіційну відповідь на свій лист до керівництва ПАТ. Хоча насправді це – звичайнісінька відписка. Та ще й підписана вона менеджерами, навіть до компетенції яких не входить вирішення піднятих профспілками проблем, - в. о. директора з управління персоналом та соціальної політики Ольгою Скарлат та її заступницею - начальником Управління соціальної політики Ольгою Безпалько. Із тексту довгого (аж на трьох аркушах) листа стає зрозумілим, що зарплату виробничникам навіть на 10% адміністрація не збирається підвищувати не тільки з 1 квітня, а й протягом усього року. Бо, як пояснюють автори, «одним із джерел збільшення доходної частини в фінансовому плані є індексація тарифів на вантажні перевезення з квітня 2019 року на 14,2% на рівень індексу цін виробників промислової продукції за 2018 рік. Також ще одним напрямком збільшення доходної частини є проведення автоматичної індексації державних регульованих тарифів на перевезення вантажів та послуги, пов’язані з ними з 01.05.2019 на 2,5%, з 01.08.2019 на 5%, з 01.11.2019 на 7,5%. Однак вирішення зазначеного питання є проблематичним». І це при тому, що сам голова правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов нещодавно визнав: у нас зарплати нижчі, ніж у Білорусі на 20%, у Росії - на 20-25% і Казахстані - на 10-15 %, а з країнами Західної Європи й порівнювати не варто, тому й звільняються масово українські залізничники і їдуть туди, де їх труд гідно оцінюють. Та й міністр інфраструктури Володимир Омелян, занепокоєний відтоком кадрів із «Укрзалізниці», ще у березні пообіцяв підвищити зарплату працівникам підприємства на 15%. Але насправді виходить, що нас просто обманули, аби припинити акцію протесту. Проте Вільна профспілка залізничників України ще під час переговорів попереджала, що продовжуватиме боротьбу за суттєве підвищення зарплати. Ми тоді закликали й дві інші профспілки приєднатися до нас та вдатися до спільних дій. Пропонуємо їм це й зараз, а самі розпочинаємо ретельну підготовку до проведення акцій протесту. Які саме влаштовуватимемо і коли, визначимо колегіально – на одному із найближчих засідань малої ради Вільної профспілки залізничників України. Але уже зараз можу сказати, що хоча діятимемо й за чинним законодавством, але жорстко й ефективно, щоб адміністрація і правління АТ «Укрзалізниця» нарешті зрозуміли, що не лише керівники, а й робітники мають право на гідні умови й оплату праці».

Авторизуйтесь, щоб мати можливість залишати коментарі

Контакти

>
вул. Велика Василькiвська, 65,офiс 36 info@kvpu.org.ua м. Київ Київська область 03150 Україна +38044 287 33 38 +38044 28772 83