Регіональні

Директор вище законів і нормативних актів? ВАЖЛИВО!

Роботу криворізького комунального підприємства «Міський тролейбус», як і будь-якого іншого, регламентує багато нормативних документів. Проте одними із найважливіших для такого виробничого підрозділу є Правила експлуатації трамвая і тролейбуса. Саме на його основі розробляються різноманітні інструкції, схеми й системи ремонту рухомого складу та багато іншого не менш важливого й необхідного. Зрозумілим, здавалося б, є й те, що всі ці та інші документи мають відповідати Правилам, а не порушувати їх.   


 

Проте директор КП «Міський тролейбус» Олександр Приходько, видаючи наказ №112 від 19.02.2015 р. «О принятии организационных мер по усилению технического обслуживания троллейбусов», порушив Правила, зокрема п.1.2 «Принять меры и с 23.02.2015 г. организовать проведение технического обслуживания троллейбусов в объеме технического обслуживання (ТО-1) в вечернее и ночное время, после заезда троллейбусов с линии. Контроль за качеством и выполнением всего объема регламентных работ при выполнении ТО-1 возложить на сменных мастеров подразделений». Виявив я це 16.04.2017 р., коли мене, як слюсаря-електрика КП «Міський тролейбус», ознайомили з наказом. Після цього я переглянув Правила експлуатації трамвая і тролейбуса і виявив, що згідно з «п. 3.5.2.7. Технічне обслуговування щоденне обслуговування (ЩО) і ТО-1 повинно виконуватися у періоди між вранішнім і вечірнім піками навантажень без зняття рухомого складу з випуску». Враховуючи те, що на підприємстві існує два випуски – вранішній із 4.20 до 7.20 і піком навантаження до 9.00 і вечірній – на 16.00 і піком навантаження з 15.00 до 18.00, виходить, що ТО-1 і щоденний ТО має проводитися на підприємстві із 9-ї до 15-ї години. Про це й повідомив начальникові депо №1 Сергію Гайдуку. Проте він наголосив, що директор видав законний наказ і ми будемо його виконувати. Тоді я змушений був вказати начальникові депо, що він помиляється і що директор насправді порушив Правила експлуатації трамвая і тролейбуса, а згідно зі ст. 60 Конституції України, ми не маємо права виконувати явно злочинний наказ. На це Сергій Гайдук відповів: «Причому тут Конституція, директор правий і я його підтримую, а Ви за не виконання наказу будете покарані».

Пізніше від начальника депо я дізнався, що при проведенні ТО-1 вночі, щоденний ТО виконувати не потрібно, бо за нього не платитимуть. При цьому Сергій Гайдук теж послався на наказ директора №112. На моє прохання показати, де про це написанно у наказі і в Правилах експлуатації трамвая і тролейбуса, начальник депо не відповів, бо такого не знайшов. Після мого зауваження, що щоденний технічний огляд має виконуватися кожен день, а ТО-1 раз на тиждень, Сергій Гайдук відповів: «Правильно, так належить. Але коли техогляд виконується вночі, то щоденний все одно оплачувати не будемо».

Після таких пояснень керівника мені я зрозумів, що директор і всі підлеглі йому керівники «чхали» на Правила експлуатації трамвая і тролейбуса та Конституцію і для них порушувати закони – норма життя. Тому у нас немає запчастин, а технічне обслуговування тролейбусів перевели на ніч для того, щоб простіше було нищити рухомий склад.

 Сергій СЕМЧУК,

член профкому ППО ВПЗУ

КП «Міський тролейбус»

м. Кривий Ріг

Авторизуйтесь, щоб мати можливість залишати коментарі

Контакти

>
вул. Велика Василькiвська, 65,офiс 36 info@kvpu.org.ua м. Київ Київська область 03150 Україна +38044 287 33 38 +38044 28772 83